swimfans
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مبادىء علم الرخامه

2 مشترك

مبادىء علم الرخامه Empty مبادىء علم الرخامه

مُساهمة  teenwolf الإثنين ديسمبر 08, 2008 12:32 am

اهم مبادىء الغلاسه الاساسيه

1-لما تسأل واحد وتقلوا أقول ولا مقولش ..يقلك قول ..قله قول وطعميه .اضغط على الصورة لعرضها كاملة.

2-لما تسأل واحد وتقله صح ولا غلط ..يقلك صح ..قله صح النوماضغط على الصورة لعرضها كاملة.

3-لما تسأل واحد وتقله الكلام دا حصل ..قالك حصل ..قله حصل وطحينهاضغط على الصورة لعرضها كاملة.

4-لما واحد يقلك انا جيت نورت البيت قله ..لا دا نور الكهربهاضغط على الصورة لعرضها كاملة.

5-لما تسأل واحد وتقله دا احلى ولا دا ..وقالك سيان ..قله سيانى بتوجعنى انا لازم اروح لدكتور السياناضغط على الصورة لعرضها كاملة.

6-لما تسال واحد ايه رايك فى حاجه ..وقالك جامده ..قله جامده برباط ... و لا جامدة ما بتت**رشاضغط على الصورة لعرضها كاملة.

7-لما تلاقى واحد لابس شيك كده او عامل حاجه حلوة ..قله ايه الحلاوه ديه مافيش جبنهاضغط على الصورة لعرضها كاملة.

8-لما واحد يقلك انه بيعمل حاجه ومش راضيه تتعمل ..قله ما انت فقر .... اه فقر وقطهاضغط على الصورة لعرضها كاملة.

7-لما واحد يقلك طز فى اي حد .. قله طز بلبناضغط على الصورة لعرضها كاملة.

8-لما واحد يقلك دا انا مفيش زييي واحنا اللى دهنا الهوا دوكو .. قله احنا اللى عملنا الهوا كروهات ... ولبسنا السمك مايوهات ... وخرمنها لما حبينا نغرقوااضغط على الصورة لعرضها كاملة.

9-لو لقيت حد لابس قميس مكرمش قله ايه القميص الى طالع من بق *** ده
اضغط على الصورة لعرضها كاملة.

10-لو لقيت حد لابس قميص لون غريب قله مافيش منه رجالى دهاضغط على الصورة لعرضها كاملة.

11-لو حد استظرف عليك قال على قميصك مافيش منه رجالى ... قله لا والله ده اخر واحداضغط على الصورة لعرضها كاملة.

12-لو حبيت تخنق حد قله معاك ولا عه يقولك لا – ولا كبريت .... لا – ولا ظلتين عشان نولع بالشراره ... لا – طب معاك بوتجاز .... لا - ؟؟؟امال بتاكل الأكل نى ولا ايه .....اضغط على الصورة لعرضها كاملة.
teenwolf
teenwolf

مبادىء علم الرخامه Empty رد: مبادىء علم الرخامه

مُساهمة  captainABDEEN الثلاثاء ديسمبر 09, 2008 12:44 am

1-على فكره المبادئ دى عايزين ننشرها على اى منتدى تانى يكون غير مصرى وبالتحديد يكون غير مصرى لان المبادئ دى متاصله بصراحه فى الشعب المصرى بوفره
2-انا نفسى اعرف هى فين الصوره اللى انت عمال تقول عليها دى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3- شكرا على المجهود الجامد ده وياريت نكت اجمد من كده
captainABDEEN
captainABDEEN
Admin

https://swimfans.yoo7.com